ראה"מ בשומרון: "אני לא מבדיל בין גושי ההתיישבות לנקודות הבודדות"

    אריאל שרפר No Comments on ראה"מ בשומרון: "אני לא מבדיל בין גושי ההתיישבות לנקודות הבודדות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב באירוע לציון 40 שנה למועצה אזורית שומרון ואמר: "אני גם לא מבדיל בין גושי ההתיישבות לנקודות ההתיישבות הבודדות. כל נקודת יישוב כזאת היא ישראלית מבחינתי". עוד הוסיף: "בימים אלו אני פועל להכרה בין לאומית בעקרונות הללו"

    ראש הממשלה הערב
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו השתתף הערב (רביעי) באירוע לציון 40 שנה למועצה האזורית שומרון. נתניהו התייחס לתוכנית השלום והתחייב בפני כולם: "קחו התחייבות – לא מוגבלת בזמן: אנחנו לא ניתן לעקור אף יישוב מארץ ישראל בשום תכנית מדינית. אנחנו לא עוקרים אנשים – גמרנו עם השטות הזו. ישראל בהנהגתי לא חזרה ולא תחזור על שגיאות העבר".

    ראש הממשלה ציין את היתרון הביטחוני הקריטי שמספק יהודה ושומרון לישראל: "העובדה שאנחנו על הרכסים האלה, מאפשרת לנו להגן על המדינה כולה ולהבטיח את הביטחון והיציבות באזור. אילו השומרון לא היה בידינו, כל מקום היה נתון בסכנה ברורה ומיידית. אלה העקרונות המרכזיים שלנו. זו מולדתנו וארצנו. אנחנו נמשיך לפתחה ולבנותה".

    נתניהו דיבר גם על נקודות ההתיישבות הקטנות ביו"ש: "בכל תכנית מדינית לא אאפשר עקירה של אף יישוב ואף מתיישב. צה"ל ימשיך לשלוט בכל השטח מערבית לירדן בקעת הירדן. אני גם לא מבדיל בין גושי ההתיישבות לנקודות ההתיישבות הבודדות. כל נקודת יישוב כזאת היא ישראלית מבחינתי. בימים אלו אני פועל להכרה בין לאומית בעקרונות הללו".



    0 תגובות